6
6
 ledige stillinger på HKStatjob
207
207
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Skattestyrelsen

Skattestyrelsen

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 01-11-2019

Administrativ medarbejder til ledelsesstøtte i Særlig Kontrol i Skattestyrelsen.

Motiveres du af ansvar, samarbejde, udfordrende opgaver og af at være tæt på den øverste ledelse? Så er stillingen som administrativ medarbejder i Ledelsessekretariatet for Særlig Kontrol i Skattestyrelsen måske noget for dig. Vi søger lige nu en dygtig, samarbejdsorienteret og proaktiv medarbejder til at indgå i vores team af ledelsesstøtter i Høje Taastrup.

 

Spændende opgaver og bred kontaktflade

Teamet af ledelsesstøtter indgår i det samlede ledelsessekretariat i Særlig Kontrol, der betjener fagområdets øverste ledelse i forbindelse med den daglige drift. Vi har en spændende og ofte ret hektisk arbejdsdag, hvor ikke to dage er ens, og hvor den planlagte dagsorden hurtigt kan ændre sig. Dine opgaver består bl.a. i at: 

  • Planlægge og booke møder for vores fagdirektør, underdirektørerne og sekretariatschefen 

  • Forberede mødemateriale samt foretage evt. opfølgning  

  • Styre kontorets hovedpostkasse og fordele indgående post til sekretariatets øvrige medarbejdere 

  • Håndtere praktiske opgaver, herunder it-bestillinger og mødeforplejning

  • Understøtte sekretariatets drift med vagtplaner mv.

  • Foretage rejsebestillinger og rejseafregninger m.v.  

 

Erfaring eller interesse for styring, planlægning og sekretariatsbetjening

Vi ser gerne, at du har fx en kontoruddannelse eller tilsvarende gerne nyuddannet med lyst til at arbejde med leverancer, styring, planlægning og ledelsesbetjening. Du er udpræget serviceminded, struktureret og god til at koordinere, planlægge og overholde ofte meget korte deadlines, og du er god til at formulere dig både i skrift og tale. Du kan desuden arbejde i Excel, Word, PowerPoint og Outlook. Endelig er det væsentligt, at du er interesseret i at udvikle dig og lære nye ting, idet vi hele tiden får nye og anderledes opgaver, som vi varetager med engagement.  

 

Du bliver en del af Ledelsessekretariatet i Særlig Kontrol, som p.t. består af 11 medarbejdere og en student. Sekretariatet ledes af en sekretariatschef, der har det overordnede, daglige ansvar for understøttelse af ledelsens drift og strategiske udvikling af fagområdet. Ledelsessekretariatet har fokus på at understøtte den samlede ledelse i Særlig kontrol i indsatsen mod organiseret og grænseoverskridende svindel og indgår derfor dagligt i et samarbejde med en bred række af interne samarbejdspartnere i Skattestyrelsen. Du er derfor sammen med dine kolleger ledelsens ansigt og stemme udadtil og skal have lyst til at bidrage til fagområdets mål om udstrakt samarbejde og videndeling på tværs af et fagområde på ca. 350 mand. Vi lægger vægt på faglig udvikling, god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone.

 

Ansøgning og kontakt 

Send din ansøgning med cv, eksamensbevis med karakterer og eventuel yderligere dokumentation for dine kompetencer senest 14. november 2019. Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse 1. januar 2019 eller snarest muligt.

 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Marlene Wiese Svanberg på telefon 72 38 93 72 eller kontorfuldmægtig Emine Yilmaz på 72 37 22 54.

 

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).

 

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Helgeshøj Allé 51, 2630 Høje Taastrup.

 

Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest. Det er endvidere en forudsætning for ansættelsen, at du vil kunne sikkerhedsgodkendes.

 

Om Skattestyrelsen

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.   

 

Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden

 

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. 

 

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. 

 

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk   

 

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

 

 

Vi sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund 

Skatteforvaltningen varetager en vigtig samfundsopgave. Vi opkræver hvert år de ca. 950 mia. kr. i skatter og afgifter, som er fundamentet for finansieringen af det danske samfund. Vi har fokus på at løse vores opgave sikkert og effektivt, og på at alle betaler det, de skal - hverken mere eller mindre. Samtidig skal vi gøre det nemt og trygt for borgere og virksomheder at være i kontakt med os.

 

Med et job hos os får du derfor mulighed for at tage ansvar for en vigtig opgave og gøre en forskel.

 

Vi har brug for ansatte med mange forskellige faglige kompetencer, og bredden i opgaverne giver også den enkelte mulighed for at få faglige udfordringer og udvikle sig. Vi har fokus på god ledelse på alle niveauer bl.a. for at sikre, at der er balance mellem arbejdsliv og fritid og respekt for det hele menneske.

 

Skatteforvaltningen består af syv styrelser med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet. Samlet har Skatteforvaltningen ca. 8.000 ansatte i hele Danmark. På www.skatteforvaltningen.dk kan du læse mere om de enkelte styrelsers kerneopgaver, og på www.fra1til7.dk kan du læse mere om planerne for organiseringen af Skatteforvaltningen frem mod 2021.


Kontakt

Skattestyrelsen

Helgeshøj Alle 51
2630
Taastrup
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
01-11-2019
Udløber:
14-11-2019
Kviknummer:
LJA-77003297
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Lignende job
Politi
¤Holstebro, Midtjylland¤Vestjylland
Frist:
03-08-2019
Københavns Universitet
København, Storkøbenhavn
Frist:
25-11-2019