10
10
 ledige stillinger på HKStatjob
219
219
 ledige stillinger i profiljob netværket
Gem annonce
Forsvarsministeriet, Personalestyrelsen

Forsvarsministeriet, Personalestyrelsen

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 07-02-2020

Dygtig sekretær til direktøren for Forsvarsministeriets Personalestyrelse

Er du serviceminded, har blik for detaljerne og er en udpræget holdspiller så er du måske den nye sekretær for Personalestyrelsens direktør?

 

Om os

Personalestyrelsen er Forsvarsministeriets faglige styrelse på HR-området. Personalestyrelsen har det rammesættende og strategiske ansvar for udvikling af HR, vi leverer HR-rådgivning og er ansvarlig for HR-driften i Forsvaret, Beredskabsstyrelsen, Hjemmeværnet og en række andre styrelser. Derudover har Personalestyrelsen ansvaret for veteranindsatsen i Forsvarsministeriets koncern.

 

Stillingen som sekretær for direktøren er organisatorisk placeret i Ledelsessekretariatet. Ledelsessekretariatet består af to sektioner: En styrings- og kommunikationssektion som leverer direktionsstøtte og understøttelse af Personalestyrelsens HR-faglige virke, samt en HR-udviklingssektion som blandt andet udarbejder HR-strategier samt analyse af HR-data til bred støtte for myndigheder på tværs af hele ministerområdet.

 

Vi er i alt ca. 25 medarbejdere i Ledelsessekretariatet.

 

Vi tilbyder et job i et motiverende og godt arbejdsmiljø. Vi har en god team spirit i Ledelsessekretariatet, og du vil få nogle dygtige og erfarne kollegaer at sparre med i din dagligdag, ligesom vi lægger vægt på at skabe gode betingelser for din faglige og personlige udvikling.

 

Om stillingen

Du vil fungere som sekretær for primært direktøren, men vil også i et vist omfang skulle bistå vicedirektøren og løse andre opgaver i sekretariatet. Du skal få kalender og hverdag for direktøren til at gå op i en højere enhed i tæt samarbejde med direktørens personlige assistent.

 

Der er tale om en stilling, hvor opgaverne er mange og forskellige. Dine opgaver vil bl.a. bestå i koordinering og styring af kalendere, mødekoordinering, besvarelse af mødeinvitationer, planlægning af rejser og mærkedage, kontering af regninger, mødeservicering, håndtering af post, dokumenthåndtering, printopgaver og meget andet.

 

Stillingen er som udgangspunkt på deltid (30 timer).

 

Om dig

Vi ser gerne, at du er kontoruddannet. Der lægges vægt på, at du har en høj faglighed og gerne erfaring med lignende opgaver. Du har erfaring med Microsoft Office pakken i særdeleshed Outlook, er velformuleret og skriver et korrekt dansk. Derudover forventer vi, at du er fleksibel, også hvad angår arbejdstider, og kan samarbejde i et til tider tempofyldt miljø og samtidig bevare overblikket og det gode humør.

 

Du er et ordensmenneske, som har styr på detaljen, men alligevel får en masse fra hånden i det daglige. Du er hjælpsom og serviceminded.

 

Det er vigtigt, at du har situationsfornemmelse, og at du kan udvise diskretion om de forhold, som du får kendskab til i stillingen samt kan håndtere fortrolighed i øvrigt.

 

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Basislønnen er 21.097,70 kr. pr. måned.

 

Afhængigt dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

 

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

 

Kontakt og ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefen for Ledelsessekretariatet oberstløjtnant Peter Raunholt Sørensen på telefon: 32 66 50 54.

 

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Dorthe Rasmussen på telefon 72 81 91 69.

 

Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt.

 

Ansøgningsfristen er søndag d. 8. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler umiddelbart derefter.

 

Send motiveret ansøgning og CV via linket, hvor bedømmelser/udtalelser, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter også kan vedhæftes. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

 

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

 

OM FORSVARSMINISTERIETS PERSONALESTYRELSE

Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS) er overordnet ansvarlig for personaleområdet og HR-driften i Forsvarsministeriets koncern. Koncernen omfatter Forsvarskommandoen, Beredskabsstyrelsen, Forsvarets Efterretningstjeneste, Hjemmeværnet samt en række styrelser såsom Materiel- og Indkøbsstyrelsen, Ejendomsstyrelsen og Personalestyrelsen.

Vi støtter med rekruttering, dels til koncernens mange uddannelser, dels til de ca. 20.000 faste stillinger og de 3.500 stillinger i reserven. Vi rådgiver om HR og arbejdsmiljø, indkalder til Forsvarets Dag, forhandler overenskomster og yder støtte til veteraner og pårørende. Vi har desuden det faglige ansvar for udvikling og udmøntning af koncernens HR-strategiske tiltag.

FPS er som arbejdsplads kendetegnet ved høj faglighed, fokus på videndeling, gode menneskelige relationer og et velfungerende arbejdsmiljø.

Hovedsædet er placeret i Ballerup med decentrale partnerelementer og rekrutteringscentre rundt om i hele landet. Veterancentret, der er en del af FPS, er placeret i Ringsted.

 

Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Kontakt

Forsvarsministeriet, Personalestyrelsen

Lautruphøj 8
2750
Ballerup
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
07-02-2020
Udløber:
08-03-2020
Kviknummer:
LJA-79279887
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Gem annonce
Lignende job
Familieretshuset, Afdeling Ringkøbing
Ringkøbing-Skjern, Vestjylland
Frist:
24-02-2020