6
6
 ledige stillinger på HKStatjob
207
207
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Moderniseringsstyrelsen

Moderniseringsstyrelsen

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 01-11-2019

Erfaren Contract Manager med ansvar for kontraktportefølje og strategisk leverandørstyring

Vil du stå i spidsen for og sætte retning for brugen af rammeaftaler i staten? Vi søger dig, som kan tage det overordnede ansvar for vores kontraktportefølje og sikre, at vores aftaler bliver kontraktstyret på en hensigtsmæssig, effektiv og proaktiv måde.

 

Du bliver ansvarlig for udvikling og drift

Statens Indkøb i Moderniseringsstyrelsen har ansvar for det statslige indkøbsprogram og for udviklingen af statens indkøbspolitik. Aftalerne under Statens Indkøbsprogram spænder bredt og dækker alt fra konferencefaciliteter og sikkerhedssoftware til vagttjenester og managementkonsulenter.

 

Du vil blive ansvarlig for både den daglige drift og udvikling af området. Du skal sikre en systematisk kontraktstyring og skabe overblik over de statslige institutioners faktiske indkøbsadfærd med et fokus på, hvordan compliance på aftalerne kan styrkes. Det betyder, at du vil få ansvar for den faglige ledelse af vores engagerede hold af kontraktstyrere, herunder sparring og vurdering af håndteringen af konkrete sager, koordination og prioritering af opgaver. Sammen skal I:

 

  • Rådgive de statslige brugere og koncernindkøbere om brugen af aftalerne, afholde informationsmøder og udvikle markeringsførings- og kommunikationstiltag, som kan øge kendskab til aftalerne og skabe fokus på optimal anvendelse og compliance.

  • Fastholde et godt leverandørsamarbejde, så leverandørerne fremmer og loyalt overholder aftalerne, samt sikre varetagelsen af statens interesser, hvis der opstår tvister.

  • Løbende opsamle erfaring om brugen af aftalerne, som kan anvendes ved genudbud og videreformidles i vores rådgivning til staten om indkøb, udbud og kontrakter gennem Rådgivningsenheden - Statens indkøb (www.statensindkob.dk).

  • Facilitere netværk for kontraktstyrere, der har til formål at udbrede best practice inden for kontraktstyring og understøtte videndeling på tværs af de statslige institutioner.

 

Du kan skabe resultater i en politisk organisation

Vi ser gerne, at du

  • har en relevant uddannelse som fx cand. jur eller cand. merc. jur. og har flere års erfaring med kontraktstyring, gerne fra den offentlige sektor

  • har forståelse for de juridiske rammer for offentligt indkøb og kontraktfortolkning

  • har et udpræget kundefokus, er god til at motivere andre og er god til at opbygge relationer, håndtere forskellige interessenter og samarbejde på tværs

  • kan skabe resultater og skarpe beslutningsoplæg i en politisk organisation, hvor du skal håndtere både aktindsigt og presseberedskab, og hvor dagen er alsidig og sjældent ender som forventet.

 

I hjertet af København venter dine nye kolleger på dig

Du kommer til at arbejde i hjertet af København i Sankt Annæ Palæ hos os i Moderniseringsstyrelsen tæt på både Kongens Have og Kongens Nytorv. Her vil du sidde i et fagligt stærkt miljø sammen med et hold af engagerede kollegaer.

 

Du vil blive en del af et team, som brænder for at være toneangivende inden for det statslige indkøbsområde. Dine kollegaer er specialister i udbudsreglerne, indkøb og compliance.

 

Stærk holdånd og plads til både familie- og arbejdsliv

Arbejdet kommer til at foregå i et højt tempo og med en høj grad af selvstændighed, initiativ og et stærkt ønske om at levere ydelser og resultater af høj faglig kvalitet. Hverdagen er præget af en positiv tilgang til kollegaer og nye udfordringer, og vi har fokus på, at vi hele tiden udvikler os både fagligt og personligt.

 

Vores kontor er kendetegnet ved en stærk holdånd, hvor vi arbejder tæt sammen og hvor der altid er plads til et godt grin. Selvom vi ofte har travlt, insisterer vi på at have tid til sociale arrangementer som fx en øl på vores terrasse eller i Kongens Have. Vi insisterer også på at være en familievenlig arbejdsplads med fleksible arbejdstider, så du kan få arbejde og familie til at passe sammen.

 

Ansættelsesvilkår

Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

 

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maria Haugaard på telefon 20 28 12 55 eller e-mail mahau@modst.dk  

 

Det praktiske

Din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via Statens eRekruttering. Tryk på knappen Søg her og indsend din ansøgning senest 13. november 2019.

 

Vi forventer at afholde samtaler den 18. november 2019.

 

Vi gør opmærksom på at dette opslag er et genopslag.

 

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

 

Mest mulig velfærd og kvalitet for borgernes penge

Moderniseringsstyrelsen er en styrelse i Finansministeriet. Vi bidrager til at gøre de statslige arbejdspladser så attraktive og velfungerende som muligt, så de skaber bedst og mest mulig velfærd for borgerne.

 

Konkret arbejder vi med at udvikle ledere og medarbejdere, enkel og værdiskabende styring, god ledelse og brugervenlige IT-systemer, der samlet set gør det nemmere for de offentlige institutioner at løse deres kerneopgaver for borgerne. Derudover har Moderniseringsstyrelsen ansvar for økonomi, HR og service for hele Finansministeriets område.

 

Du kan læse meget mere om os på modst.dk, eller du kan følge os på LinkedIn.

 

 


Kontakt

Moderniseringsstyrelsen

Landgreven 4
1017
København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
01-11-2019
Udløber:
13-11-2019
Kviknummer:
LJA-77003299
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Jura,
Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Lignende job
Politi
¤Holstebro, Midtjylland¤Vestjylland
Frist:
03-08-2019
Københavns Universitet
København, Storkøbenhavn
Frist:
25-11-2019