12
12
 ledige stillinger på HKStatjob
249
249
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Vejdirektoratet

Vejdirektoratet

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 01-11-2018

HR-medarbejder til Vejdirektoratet i København

Vi søger en serviceminded og driftig kollega. Er det dig? 

 

Vejdirektoratet søger snarest muligt en ny kollega til personale- og lønadministration. Vejdirektoratet er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ca. 740 ansatte. 

 

Du bliver en del af Vejdirektoratets HR-afdeling på 19 medarbejdere, hvor vi også arbejder med organisationsudvikling og personalejuridiske problemstillinger. Driftsteamet består af 9 medarbejdere og vi har i perioder også en elev. Herudover har HR også et partner- og et udviklingsteam. Vi har en uformel tone med højt til loftet og godt humør. 

 

Dine opgaver: 

Du bliver en del af HR afdelingens driftsteam, hvor du møder kolleger med mange forskellige kompetencer og forskellige arbejdsopgaver. Det der binder os alle, er lysten til at yde en ekstraordinær god service. 

 

Din arbejdsdag vil primært bestå af opgaver inden for personale- og lønadministration, hvor du servicerer både ledere og medarbejdere. Vejdirektoratet er delt op i forskellige divisioner, og dine opgaver relaterer sig primært til ressourcedivisionen. 

 

Opgaverne inden for personaleadministration omfatter blandt andet udarbejdelse af ansættelsesbreve, oprettelser af adgangskort eller andre systemmæssige adgange til vores ansatte, fordeling af post fra vores fælles elektroniske postkasse. Opgaverne omfatter også god service og hjælp til de forskellige faser, som vores ansatte går igennem i deres arbejdsliv. 

 

En del af dine opgaver er også at sikre løn til rette tid. Og dine løbende opgaver inden for lønadministration er blandt andet lønsagsbehandling, lønrefusioner, lønbudgettering og lønkontrol. 

 

Du vil indgå i et samarbejde med en HR-Partner, der er tilknyttet samme division og der vil ske en daglig sparring omkring opgaverne. 

 

Driftsteamet har særligt fokus på forandring, da vi har fået en anden kompleksitet i opgaveporteføljen. Vi arbejder fortsat med at være serviceminded i forhold til resten af forretningen og har særligt fokus på forenkling af vores arbejdsgange. 

 

Din profil: 

Du har en kontor administrativ uddannelse og gode kundskaber i MS Office, og du kan uden problemer sætte dig ind nye systemer. Vi lægger afgørende vægt på, at vores nye medarbejder har erfaring med lønadministration. 

 

Det vil være en stor fordel, hvis du allerede har erfaring med statslig personaleadministration og erfaring fra administrative it-systemer som f.eks. SAP eller SLS (Vejdirektoratet arbejder i SAP). Hvis du ikke tidligere har arbejdet med disse systemer så forventer vi, at du forholdsvist hurtigt kan sætte dig ind i de nye arbejdsprocesser. Naturligvis med den rette hjælp og sparring fra dine kolleger. 

 

Den rette kandidat vil blive opfattet som serviceminded og fleksibel af både kolleger og den resterende organisation.

 

Du skal kunne arbejde selvstændigt og bevare overblikket i en travl hverdag, hvor der er mange deadlines. Du skal være i stand til at håndtere forandringer og eventuelt også ændring i opgaveporteføljer, da vi har særligt fokus på forenkling af vores arbejdsgange og robotics.

 

I forhold til din oplæring og det daglige arbejde er det vigtigt, at du kan samarbejde med kolleger på distancen. Vejdirektoratet har kontorer fordelt flere steder i landet, og det gælder også for HR-afdelingens medarbejdere. Vi mødes fysisk i driftsteamet, men meget af det daglige arbejde foregår via telefon, video eller mail, og det er derfor en stor fordel, hvis du har en opsøgende tilgang til samarbejdet med dine kolleger.

 

Dine løn- og ansættelsesvilkår: 

Stillingen er på 37 timer om ugen. Du får løn efter HK-overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. 

 

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. 

 

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i HR-afdelingen, hvor du ansættes i området for Sekretariat og HR på adressen Kalvebod Brygge, Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal 1577 København V. 

 

Læs mere: 

Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.     

 

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kathe Hernig på telefon 2728 8982 eller e-mail kath@vd.dk.    

 

Er du interesseret? 

Send din ansøgning senest onsdag den 14. november 2018. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 22. november og 2. samtaler den 26. november på vores nuværende adresse på Havnegade 27, 1058 København K. 

 

Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.

 

I Vejdirektoratet er vi med til at skabe fremtidens infrastruktur i Danmark. Vi er et stort hold af fagligt engagerede medarbejdere, der arbejder innovativt sammen med hele vejsektoren for at skabe de bedste løsninger, der kan få mennesker og varer nemt og sikkert frem.

 

Vi tager hånd om dagligdagens trafikale udfordringer, planlægger og styrer nogle af landets største og mest komplekse anlægsprojekter, mens vi har et vågent blik på morgendagens udvikling med fx selvkørende biler.

Kontakt

Vejdirektoratet

Carsten Niebuhrs Gade 49
1577
København
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
01-11-2018
Udløber:
14-11-2018
Kviknummer:
LJA-67323936
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
HR og personale
Beliggenhed
Lignende job
VIA University College
Randers, Østjylland
Frist:
25-11-2018
Copenhagen Business School
Frederiksberg, Storkøbenhavn
Frist:
22-11-2018