8
8
 ledige stillinger på HKStatjob
202
202
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Københavns Universitet

Københavns Universitet

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 04-06-2019

Kvalitetsbevidst og effektiv sagsbehandler (kontorfunktionær)

Afdelingen Forskning & Innovation på Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND), Københavns Universitet, søger en kvalitetsbevidst og effektiv kontorfunktionær med erfaring med sagsbehandling og regnskabsopgaver. Du skal kunne tiltræde 1. august 2019 eller snarest derefter.

Forskning & Innovation sikrer de administrative rammer for de godt 1.600 ph.d.-studerende, der er indskrevet på SUNDs Ph.d.-skole. Du kommer til at indgå i et team på 14 personer, der løser en række forskellige opgaver omkring administration af bl.a. studieforløbet. Vores primære interessenter er ph.d.-studerende samt deres vejledere og bedømmere.

Vi er en velfungerende afdeling bestående af én afdelingschef, to sektionsledere og 30 medarbejdere. Vi lægger vægt på at være kendt som en tilgængelig, effektiv og fagligt dygtig administration.

Opgaver

  • Oprettelse og behandling af rejse- og honorarafregninger for bedømmere af ph.d.- og doktorafhandlinger

  • Godkendelse af fakturaer og rejseafregninger i IndFak og RejsUd for både eksterne interessenter og for afdelingen

  • Sagsbehandling omkring tildeling af doktorgraden

  • Bestilling af forplejning og mødelokaler til afdelingens kurser, møder og arrangementer

  • Diverse sekretæropgaver for afdelingen

  • Besvarelse af henvendelser fra studerende, deres vejledere og bedømmere

  • Bidrage til afdelingens løbende forbedring af serviceydelser og administrative processer

Du løser opgaverne i tæt samarbejde med dine kolleger i kontoret og vil få en grundig oplæring.

Afdelingen arbejder lean-baseret. Det betyder bl.a., at vi på daglige tavlemøder følger sagsmængder, og at vi løbende effektiviserer vores arbejdsgange.

Faglige og personlige kvalifikationer

  • Du har en kontoruddannelse

  • Du har relevante erfaringer med sagsbehandling og regnskabsopgaver

  • Du er fagligt kompetent og serviceorienteret, og du arbejder selvstændigt, omhyggeligt og struktureret, og du når dine deadlines

  • Du er præcis og korrekt i din skriftlige kommunikation og kan formidle regler og afgørelser lige så godt på dansk som på engelsk

  • Du er vant til at arbejde med it, og du behersker Excel

  • Du trives med at arbejde i en administration, hvor tavlemøder, tavlestyring og udvikling af denne arbejdsform er et omdrejningspunkt

  • Du er forandringsparat, lærenem og klar til at yde dit bedste. Du er personligt robust og trives med at arbejde som en del af et hold, der løfter opgaver i fællesskab.

Vi tilbyder

  • Et attraktivt, udviklende og alsidigt job på en veldrevet institution med stor selvstændighed og afveksling i opgaverne samt en bred kontaktflade internt og eksternt.

  • En arbejdsplads, hvor opgaverne løses teambaseret med vægt på gensidig respekt for hinandens kompetencer.

  • Engagerede kolleger, der lægger vægt på holdspil og faglighed i arbejdet, og som har en uhøjtidelig, åben og respektfuld omgangstone.

  • En arbejdsplads, der lægger vægt på gensidig fleksibilitet i forhold til opgavevaretagelsen og arbejdstiden. Der er mulighed for hjemmearbejdsplads.

  • Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, herunder efteruddannelse.

  • En centralt beliggende arbejdsplads med bl.a. motionsklub, kaffe-, te- og frugtordning.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK Stat) med indplacering i løngruppe 3, sats 1 . Der er mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling.

Yderligere oplysninger
Nærmere oplysninger om stillingen fås hos sektionsleder Vibeke Moldt Jørgensen, 21 12 67 47 eller vimj@sund.ku.dk.

Ansøgning mv.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning bilagt CV samt dokumentation for uddannelse via jobportalen (klik på SØG STILLINGEN), så vi har den i hænde senest den 16. juni 2019.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Kontakt

Københavns Universitet

Blegdamsvej 3B
2200
København N
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
04-06-2019
Udløber:
16-06-2019
Kviknummer:
LJA-73842619
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration,
Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Lignende job
Kødkontrollen, Danish Crown
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist:
02-07-2019
Gældsstyrelsen
Tønder, Syd- og Sønderjylland
Frist:
21-07-2019