6
6
 ledige stillinger på HKStatjob
330
330
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Banedanmark

Banedanmark

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 01-03-2019

Projektkoordinator - tidsbegrænset stilling

Har du eller kunne du tænke dig at tilegne dig erfaring med koordinering og supportering af spændende IT-projekter i en statslig styrelse?

 

Vi søger en projektkoordinator til to IT-forretningsprojekter, som omhandler anskaffelse og implementering af henholdsvis et kontraktstyringssystem og et indkøbsanalysesystem.

 

Stillingen er tidsbegrænset og løber til den 31. december 2019.

 

Indkøb på tværs af organisationen

Organisatorisk bliver du en del af Strategisk Indkøb & Erstatning, som består af 14 medarbejdere. Sektionen er del af Banedanmarks centrale indkøbsområde og vores hovedformål er at støtte resten af organisationen med bl.a. økonomiske analyser, projektledelse og ledelsesrapportering.

 

Du bliver en del af en energisk og dynamisk sektion, hvor vi deler erfaringer og støtter hinanden. Atmosfæren er livlig og afslappet, og der forekommer jævnligt sociale aktiviteter på tværs af indkøbsområdet. Der kan forekomme travle periode med stramme deadlines, men derudover vil dine arbejdstimer være præget af fleksibilitet.

 

Du er initiativrig og god til at tage selvstændigt ansvar

Som projektkoordinator vil dit arbejde være fokuseret på at assistere de to projektledere og understøtte de to projekter med koordinering af, og opfølgning på ressourcer, møder og information. Dit primære formål er at medvirke til at sikre, at projekterne leverer milepæle til tiden og overholder budgettet.

 

Du er essentiel for projekternes succes, og det er således vigtigt, at du selvstændigt kan tage ansvar og initiativ samt at du er i stand til at planlægge din tid og prioritere dine opgaver.

 

Projektorienteret opgaveportefølje

Dine opgaver vil være forskelligartede og koncentreret omkring generelt koordinerende arbejde i et projektmiljø herunder:

 

  • Vedligeholdelse og monitorering af projektplaner, arbejdstimer, budgetter og udgifter

  • Organisering af og aktiv deltagelse i møder med projekternes interessenter

  • Dokumentering af, og opfølgning på, aktioner og beslutninger fra møder

  • Forberedelse af præsentationer og ledelsesinformation

  • Registrering og journalisering af dokumentation

  • Sikring af overholdelse af deadlines

 

Såfremt du er motiveret og viser ambition og interesse, har du evt. mulighed for at prøve kræfter med projektlederens opgaver og ansvar.

 

Din profil

Du har sandsynligvis en akademisk uddannelse, men retning eller niveau er ikke afgørende. Det kunne eksempelvis være cand.merc., cand.scient.pol. eller en anden teoretisk relevant uddannelse. Det kan også være, at du har relevant erfaring fra arbejdet med lignende opgaver i et projektmiljø. Det er dog essentielt, at du er motiveret og hurtigt kan sætte dig ind i nye opgaver, processer og systemer.

 

Det er en forudsætning for din succes i stillingen, at du er en kompetent bruger af Microsoft Office Suite; herunder Word, Excel, PowerPoint og Outlook. Herudover er det en fordel, hvis du har erfaring med SharePoint Online, Microsoft Project og Microsoft Power BI, men dette er dog ikke et krav.

 

Som person trives du med en bred kontaktflade, du er udadvendt og opsøgende, og du formår at tilpasse din kommunikation afhængigt af modtagere. Vi forestiller os endvidere, at du er velformuleret i både skrift og tale, og at du formår at arbejde struktureret og systematisk.

 

Løn

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

 

Kommer du med en kontoruddannelse er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 1, Hovedstad. Basislønnen udgør pt. kr. 321.657,00 årligt og kr. 26.804,75 månedligt. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg.

 

Ansøgning og kontakt

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte sektionschef Peter Iversen. Send os din ansøgning og dit CV snarest muligt, da vi løbende indkalder til samtaler.

 

For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.


Kontakt

Banedanmark

Amerika Plads 15
2100
København Ø
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
01-03-2019
Udløber:
20-03-2019
Kviknummer:
LJA-71146564
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Lignende job
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
København, Storkøbenhavn
Frist:
10-06-2019
Skattestyrelsen
Ringkøbing-Skjern, Vestjylland
Frist:
01-06-2019