7
7
 ledige stillinger på HKStatjob
292
292
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Administrations- og Servicestyrelsen

Administrations- og Servicestyrelsen

|
Vestjylland
|
Indrykket 07-02-2019

Sekretær til Ledelsessekretariatet i Administrations og Servicestyrelsen

Har du lyst til at arbejde med en bred vifte af sekretæropgaver? Trives du med at spille ledelsen i Administrations og Servicestyrelsen gode? Kan du følge dine opgaver helt til dørs i en hektisk hverdag? Så har vi jobbet til dig, som sekretær i Ledelsessekretariatet i Administrations- og Servicestyrelsen.

 

Du bliver en del af Ledelsessekretariatet direkte under direktøren, bestående af et kommunikationsteam, et controllerteam og et sekretariatsteam der består af ca. 5 kolleger. Du vil varetage ledelsesstøtte og en lang række administrative funktioner til støtte for direktøren, to underdirektører og ledergruppen i Administrations og Servicestyrelsen. 

 

I ledelsessekretariatet vil din opgaver hovedsageligt være:

 

  • Sekretærbistand til styrelsens direktion 

  • Sekretærbistand til ledergruppen i Administrations og Servicestyrelsen 

  • Kalenderstyring, mødebooking og koordinering af arrangementer mm.

  • Korrekturlæsning på diverse materiale, udarbejdning af slides mm.

  • Administrative opgaver, herunder fx indhentning og samle materiale til direktionen, opfølgning på bestillinger mm. 

  • Diverse ad hoc-opgaver

 

Din baggrund

Vi forestiller os, at du har en relevant administrativ uddannelse og baggrund og gerne erfaring med opgaver omkring sekretariatsbetjening.

 

Vi samarbejder på tværs af Administrations og Servicestyrelsen og på tværs i Skatteforvaltningen. Derfor er det vigtigt at du kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt. 

 

Derudover lægger vi vægt på at du har et veludviklet servicegen og at du kan arbejde selvstændigt med Office-pakken (Outlook, Word og Excel).

 

Uformelt miljø med fokus på høj service og kvalitet i vores arbejde

Da vi er ansvarlig for betjeningen af styrelsens direktion er det vigtigt, at du er udadvendt og servicemindet. Vi forventer at du arbejder struktureret, og du trives med et udfordrende og afvekslende job. Du er god til at samarbejde, men evner også at arbejde selvstændigt i et til tider hektisk miljø. 

 

Vi tilbyder dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling i en organisation, der er i stadig udvikling, og hvor du kan gøre en forskel.

 

Ansøgning og kontakt 

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef Steffen Barstad på telefonnr.: 72370980 eller Fagkonsulent Lulla Nygaard på telefonnr.: 72386110.

 

Send din ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket Søg jobbet. Ansøgningsfristen er den 19. februar med tiltrædelse 1. april 2019 eller hurtigst muligt. Vi forventer at afholde samtaler d. 22 og 25. februar, hvorfor indkaldelse vil ske med kort varsel. Der kan forekomme test i forbindelse med rekrutteringsprocessen samt indhentning af referencer.

 

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.  Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

 

Dit arbejdssted bliver Brændgårdvej 10, 7400 Herning.

 

Administrations- og Servicestyrelsen 

Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt

 

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver. 

 

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede. 

 

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

 

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk   

 

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

 

Vi sikrer fundamentet for finansiering af den offentlige sektor

Skatteforvaltningen varetager en vigtig samfundsopgave. Vi opkræver hvert år de ca. 950 mia. kr. i skatter og afgifter, som er fundamentet for finansieringen af det danske samfund. Vi har fokus på at løse vores opgave sikkert og effektivt, og på at alle betaler det, de skal - hverken mere eller mindre. Samtidig skal vi gøre det nemt og trygt for borgere og virksomheder at være i kontakt med os.

 

 Du får derfor mulighed for at tage ansvar for en vigtig opgave og gøre en forskel.

 

 Vi har brug for ansatte med mange forskellige faglige kompetencer, og bredden i opgaverne giver også den enkelte mulighed for at få faglige udfordringer og udvikle sig. Vi har et stærkt fokus på god ledelse på alle niveauer, bl.a. for at sikre, at der er balance mellem arbejdsliv og fritid og respekt for det hele menneske.

 

 Fra d. 1. juli 2018 består skatteforvaltningen af syv nye styrelser med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet. Samlet har skatteforvaltningen ca. 7.000 ansatte i hele Danmark. På hjemmesiden www.fra1til7.dk kan du læse mere om planerne for den nye organisering af skatteforvaltningen og om de enkelte styrelsers kerneopgaver og geografiske placering i landet.


Kontakt

Administrations- og Servicestyrelsen

Brændgårdvej 10
7400
Herning
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
07-02-2019
Udløber:
19-02-2019
Kviknummer:
LJA-70495137
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Lignende job
Uddannelses- og Forskningsministeriet
København, Storkøbenhavn
Frist:
10-03-2019
Erhvervsstyrelsen
København, Storkøbenhavn
Frist:
18-03-2019